NEOLVASDEL

2012.03.14. 22:47

 Nem csak szimplán nem jó; hanem nemjó. Hiányzik, hogy két retardált nyávogás között hozzábújhassak és ugyan csak néhány perce csodálkoztam rá, miszerint "jézi, tényleg, te már holnap jössz", attól függetlenül az a holnap még mocsokmessze van.

Amennyire nincs ihletem, annyira erős bennem a grafománia, azt meg le kell vezetni. Persze kíméletből megtehetném, hogy a címet lecserélem "Ne olvasd el!"-re, de 1.: nem vagyok annyira a saját magam ellensége, hogy még azt a néhány fős olvasóközönséget is megnyírbáljam; 2.: ismerem a fordított pszichológia elvét és hogy néhányotok pont azért kattintana rá, mert arra kérem őket, hogy ne tegyék. Habár így belegondolva nem is hülye ötlet... Ha csak saját magamból indulok ki és abból, hogy milyen erős késztetést érzek tabunak számító tevékenységek űzésére és ezt elosztom 96millióval, akkor megkapom az átlagértéket (nagyjából 96milliószor erősebb bennem a vágy tabunak számító tevékenységek űzésére), amit ha beszorzok a látogatók átlagos számával, megkapom, hányszoros növekedést/csökkenést okozna a "Ne olvasd el!"-re módosított cím. A gond csak az, hogy nem tudom pontosan meghatározni azt az értéket, ami a tabunak számító tevékenységek űzésére vonatkozó késztetést jelenti, plusz nincs hozzá mértékegység, váltóegység meg pláne, ezért az ügy eleve halott.
Különben nem a ti hibátok, ha a naaaagy, piros "Ha"-szócskától kezdve egész idáig halovány lila sejtelmetek se volt arról, tulajdonképpen mit is szerettem volna közölni ezzel a sok, egymás mellett értelmes mondatot alkotni vágyó szóval.

Akkor próba cseresznye. (má'minthogy a címcserét illetően.)
Mellesleg ti, akik már csak a naaagy "NEOLVASDEL"-feliratban gyönyörködhettek, nem tudjátok, mi volt az eredeti cím és miért elemezgetem a nem jó és a nemjó közti különbséget, ezért lö eredeti cím: nemjó egyedül. Milyen kis romantikus, érzelmes, hát neeeem? De, kurvára. Szívem szerint az összes rohad érzelmemet, amik a maguk retardált módján mind az én testembe tömörülve akarják élvezni a tonhalkonzervekre hajazó nyomorgást és zsúfoltságot, meggyújtanám és utána táncolnék a hamvaikon (tényleg, meddig tarthat, amíg egy érzelem porrá ég?). És tudod mit? Nem hiányoznának. Olyan kibaszottul egyszerű életem lenne, amit a mai napig irigylek a végletekig sötét, korlátozott és gyökkettes EQ-val rendelkező osztálytársaimtól, meg úgy egyáltalán a korombeliektől. Mert ez az érzelemgazdagság ez nem áldás; ez átok. Még ha a jó oldalát is nézném; miszerint ezerszer szebben tudok szárnyalni, százszor euforikusabb vagyok a kisebb jelentőségű boldogító tényezőktől - ezerszer akkorát esek pofára (mellesleg ezek olyan ritka látványos pofára esések, hogy a Looney Tunes rajzolói is ebből merítenek ihletet). Szóval milliónyi rossz tulajdonságom közül ezt gyűlölöm a legjobban; nem tudok megnézni egy drámát-thrillert-horrort, állandóan bűntudatom van a sok sírás miatt, amivel Balázst gyötröm, pláne újabban (tudom, hogy paraszt dolog ilyennel terhelni bárkit is, de valakit muszáj és ő legmegértőbb-türelmesebb velem szemben, plusz ha őt se, akkor kit?), ráadásul már saját magamat is zsibbasztom az egyre sűrűbben felbukkanó, végletekig retard, idegesítőötéves-énemmel, aminek egyáltalán nem is szabadna léteznie régóta, pláne, hogy már a kamaszságot kellene/illene levedlenem (és helyette nem ezzel a bennem lakó balfasszal foglalkozni).

Ahhoz képest, hogy semmi ihletem nem volt, csak alkottam valamit. Izzadságszagú, értelmetlen, szánalmas és senkit nem érdekel - de az enyém. Olyan ez, mint a zsebkendőkkel; van, aki csodaszép origamikat kreál belőle és van, aki csak összetaknyozza.

A melankolikus hangulat jegyében lö Pusztítós; elsőre hallgathatatlannak minősítettem (miatoszez?), másodjára magamra erőltettem és jé - megszerettem. Olyan... Értelmetlen? Talán. Zseniális? Mindenképpen.

Tsók

A bejegyzés trackback címe:

https://memety.blog.hu/api/trackback/id/tr494317415

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása