csigaházas

2012.05.04. 00:48

 Balázs szerenádozik, én meg nem mertem felhívni megvárni, amíg felveszi, inkább kinyomtam a harmadik csöngés után. DE, írtam egy sms-t, arról, hogy bár nagyon hiányzik, a "nemkénezaklatnilegalábbegykicsithagydbékénszerencsétlent"-érzés erősebb bennem.
Így viszont lélekben avanzsálódom elhagyott, üres csigaházzá. Segáz. Igazából csak piszok fáradt vagyok, a héten kicsit megszaporodtak a nyűgjeim, de a Matyi-sztorira feltettem a pontot.

Ehh, elegem van, nem hívott, hiányzik, aludnom kéne, de hiányzik, mert nem hívott, de holnap megyek hozzá, fáradt leszek, mert nem alszok, aludnom kéne, miért nem hívott, blablabla.

Nincs agyam írni, úgyhogy egy:

Kettő:

És három:

 

"árulj el valamit
miért teszi ki a mellét minden második csaj, miért járnak elöl-hátul villantós picsaszoknyában, miért flörtölnek boldog-boldogtalannal; miért akarnak annyira tetszeni minél több pasinak?
miért?!
engem bosszantanak és zavarba hoznak a nyálcsorgató gyökerek

mert maguknak nem tetszenek
mások folytonos elismerését szomjazzák, mert már a kezdetektől a behódolást választották mint alapvető attitűdöt
az ilyen emberek utálják magukat
folyamatosan bulikba járnak, mert ha fél óráig összezárod önmagával, abba beleőrül
az ő életük az igazi pokol
"

Silk Cut, köszönöm a felvilágosítást. Tényleg ^^

Tsók

 

A bejegyzés trackback címe:

https://memety.blog.hu/api/trackback/id/tr714487547

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása