bécs? ijesztő vagy.

2011.12.12. 22:08

  Oké, beismerem, mielőtt fel tudnátok úgy igazán háborodni, Bécs gyönyörű, tele zseniálisabbnál zseniálisabb butikokkal, hogy az ember lánya fel se ocsúdik a Pimkie puszta látványának gyönyöréből, amikor belefut a 96. Claire's-be, de sok az ember. Nagyon. Persze, tudom, karácsonyi vásár van, de akkor is. Ennek ellenére zseniálisan kifolyt a kezeimből vagy 50 euró, a tervezett 30-as keret helyett, viszont zabálnivaló holmikat vettem, úgymint:
- Nirvana-s póló
- robotos nyaklánc
- Coca Cola-s ajakápoló, de kupakra hajazó csomagolásban, áccerűen zseniális, én meg szerelmes vagyok belé egészen (látod, még egy dolog)
- egy halom szörnyikés füli *-*
- Starbuck-os kávézás utáni cukor (apumnak)
- Starbuck-os karácsonyi muffin, ami mellesleg kegyetlenül jó volt
- néminemű kaja, hogy ne haljak éhen
- húgomnak karácsonyi meglepi

Ja, kb. ennyi.

Mellesleg ismé elkövettem a kötelező balfaszságaimat, bár a leglátványosabb kétségtelenül az volt, amikor a járda szélére telepített egy méteres fémoszlop-szerűséget a heveny kirakatbámulás közben magammal akartam sodorni, de az keményen kitartott és nem hagyta magát.
Lőttem pár képet a kedvesdrágaosztálytársaimról (ez itt négy különböző link), miközben egymásnak, nekem és úgy egyáltalán, minden arrafelé vetődőnek pózoltak, de nem tetszett nekik, amikor suttyomban akartam pillanatfotókat csinálni. Azok 1000x jobbak. Mindegy.
Én, a zseni, természetesen a magasnak nem mondható magassarkú csizmámban mentem (legalább egyszer az életbe nézzek ki valahogy normálisan), úgyhogy a lábam még mindig fáj, viszont megtanultam tornacipőn kívül más topánban is menni.

Különben meg halálosan boldog vagyok. Végre esik az eső. Kifejezetten hiányzott már. Ahogy Balázs is, főleg most, mert boldog vagyok, csakhogy ne lehessen teljes a boldogságom, bár az érzés, hogy még mindig hiányzik, inkább megnyugtató.
Szeretlek!

Tsók

Ui.:

Uii.: mióta szeretem én ennyire az AC/DC-t? o.O
 

A bejegyzés trackback címe:

https://memety.blog.hu/api/trackback/id/tr803459011

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása