most már bátran folythatom a posztot, hiszen kellőképpen pihentagyú lettem.

és rá is térek a tárgyra, mert nincs kedvem hosszasan ecsetelni a részleteket.

tegnap ugyebár megvolt beszélve, hogy összefutok Vele, és a fősulit jelöltük ki találkozási pontnak. és bár tök hihetetlen, de nem találkoztunk, pedig egymástól kb. 50 méterre álltunk!!!

szóval, ő hulla ideg volt, én meg kissé morc. de aztán megbeszéltük tegnap. meg ma is. és most már megint minen oké.

uhh...tegnap egész végig, mármint menet közben hanna az új liblingjéről áradozott. a srác lélegzetelállítóan jóképű, 20onvalahány éves, van saját kocsija, stb. kinn voltak parkerdőben, kb. este 10-re értek oda, a nővére vitte ki (mekkora mákja van,ötyééém...). aztán bementek a sráccal az erdőbe...kettesben...hannának full Twilight-feelingje volt, meg is értem. a srác többször átkarolta, meg tábortűznél meg kb. 20 centire volt egymástól a fejük egymástól...szóval, tiszta mákos a csaj. bár én se panaszkodhatok :)  és annyira, de annyira látszott rajta, milyen boldog, és háát...természetesen szerelmes is. azonkívül a szavaiból ítélve, szerintem a srác is viszonozza az érzéseit. bár, én ehhez nem értek sokat, szóval majd kiderül...

 

ismét bájbáj

 

A bejegyzés trackback címe:

https://memety.blog.hu/api/trackback/id/tr411950963

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása