ötyééém....

2010.04.13. 16:51

 megvan az új kedvenc szavam! igen, a mai nap folyamán legalább 30x mondtam el azt, hogy: "öcséém...". nagyon ügyes vagyok, tudom. meg ebből is látszik, milyen bő szókincsem van xD

jaaajj, a Jenni olyan aranyos volt ma, mert átmentem "földezni", vagyis a földmérőkhöz ugyebár, ő meg rögtön odarohant, hogy: "jaajj, bocsibocsibocsi, ne haragudj...". és összevissza ölelgettük egymást, illetve ő inkább szorongatott. persze én a rendkívül lassú felfogásommal marhára nem értettem, miért ő kér bocsánatot, ha egyszer én voltam tahó vele (múlt pénteken), ezért aztán neki kellet megmagyarázni, mivel sehogy sem esett le két szorongatás között. kiedrült, azért bocsizik, mert hogy tényleg nem törődik senkivel, meg minden (ezt így kerek-perec elég keményen megmondtam neki edzésen, mert nagyon-nagyon rossz passzban voltam, a hangulatom egy tornádóval vegyített tűzviharhoz volt hasonlatos). aztán -amikor hagyott szóhoz meg szuszhoz jutni- én bocsiztam, amiért olyan durván bántam vele. és nagyonnagyon hepi kedvem lett egész napra, amit még a matek se tudott elcseszni, sőőőt, még élveztem is az első órát. mert hogy azonkívül volt még egy matek meg egy fizika. oh yeah.

ha ma betelefonálnék a Jenőhöz, hogy elmondjam, milyen kúúl napom volt és ezzel bátorítsam az elesett, hitüket vesztett embereket, biztos, hogy megemlítenék azért pár negatívumot is. például, hogy apum elcsúszott ezen a rohadt, nyálkás-esős, pocsék "magyar minőségű" úton és csúnyán odaverte a térdét. vagy hogy ma fél órán keresztül ott csücsültem a hannával a tesiterem és kosáredzés előtt, a hanna újabb lovagjára várva, aki kosarazik, de nem igazán jött össze a dolog, mármint hogy tudjanak beszélgetni, ezért aztán röpke fél órán keresztül kinn kellett, hogy ücsörögjek az adrián társaságára utalva.

ami nem volt épp kellemes. (kaptam is egy "édes" bókot: "akkor te még elég kezdő szinten lehetsz gitárból" - köszike. tényleg. ez most nagggyon jól esett)

most marhára nem akartam vele dumálni, mert csöppet se voltam emberbaráti hangulatban. meglehetősen éhes és fáradt voltam. vasárnap-hétfő éjjel semmit se aludtam és csak hétfőn reggel 6-kor sikerült szunyálnom egy kicsit, egészen fél 9-ig. ma éjjel se aludtam valami sokat. ja igen, hétfőn azért aludhattam ilyen sokáig, mert aznap gyakszi van és csak 11-kor kezdődik. szóval, kissé eltértem ugyan a tárgytól, de lényeg, hogy frankón elcseszte a kedvem az egész nem is olyan rövid időre. mindegy, már nem is emlékszem, hogy mitől, de valamitől megint jókedvem lett. ja, de, tudom. rámírt msn-en egy földes (hanna exe).

most más így nem igazán jut eszembe, meg gitározhatnékom is van, szóval csók, és köszi, hogy fellestetek az blogra

Ps: mostanában éjjel-nappal Neil Young Greatest Hits c. albumát hallgatom, de nem tetszik mindegyik, viszont van pár ütős gitáros szám.

A bejegyzés trackback címe:

https://memety.blog.hu/api/trackback/id/tr481918103

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása