büdinénik támadása

2012.03.21. 21:57

 Lehet, hogy a tavasz miatt van ez így, vagy csak szimplán jön egy újabb hülyülési hullám, de mostanában az emberek mintha elfelejtettek volna fürdeni.
Ahogy tegnap, úgy ma is belebotlottam a büdinénik aljas szervezetének nem is egy, hanem helyből két tagjába. Rebekával egyetemben ismét biztosra vettem, hogy meghalok, mert ezek a szagok gyilkosabbak, mint a harci gáz, intenzívebbek, mint egy kiló pálpusztai és büdösebbek, mint az a két hónapos savanyú káposzta, ami szemét módon gyanútlan áldozatára várakozva bújt meg a hűtő egy eldugott részében, hogy lecsaphasson, amikor ki akartam dobni, halálközeli élményt okozva.

Szóval büdinénik, reszkessetek, mától készülni fogok sziszegős szappannal és kérdés nélkül be fogom fújni az összes retkedéket, amelyik nem bír legalább kétnaponta a zuhany alá beállni legalább 10 percre.

Más:
Tegnap lehúztam a Lacit (Gergő unokatesója és az általam ismert legnagyobb punk, abszolút példakép *-*) egypár Sum 41-nal, úgyhogy tessék élvezkedni:

Ennyi mára;
tsók.

Ui.: mellesleg ma van 4 hónapja, hogy összevesztem Hannával. Juppí!

A bejegyzés trackback címe:

https://memety.blog.hu/api/trackback/id/tr464331730

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása