FONTOS

2012.07.18. 20:13

A hír rövid, a stílus szenvtelen.

Elköltöztem!

Kinőttem, meguntam, lerongyoltam, kevesellem, sokallom, meg úgy egyáltalán és különben is.

Akit érdekel egy új, sokkal szeretni valóbb, kinézetét, funkcióit, kényelmét, áttekinthetőségét, sokrétűségét illetően egyértelműen klasszisokkal faszányosabb blog, az ide kattint:

http://memety.tumblr.com/

Iigen, itt ez az utcsó posztom.

Tsók. Végleg.

Ui.: sokat töprengtem rajta - már nem azon, hogy költözzek-e, az tényleg a pillanat műve volt és nem került két óra munkámba se megbarákozni az új dizájnnal -, hogy írjak-e szép hosszú búcsúbeszédet, elérzékenyülőset, statisztikákat, napokat, posztmennyiségeket felsorolva. De: minek?! Kit érdekel?
Inkább kígyóként rázom le undorodva, sietősen a régi bőrt, hogy az újban gyönyörködhessek. Tényleg sokkal jobb. És tényleg kinőttem ezt.
De elismerem, hogy születtek itt jó posztok, azokat majd átmentem, egyet-kettőt. Ha netán valaki rászánná magát és kommentben, fb-on üzenet formájában megemlítené, hogy neki melyik volt az a poszt, ami tetszett/korszakalkotónak találja/visszarángatta az önsajnálat/önutálat/öngyilkosság/önbizalom/akármi széléről, akkor annak roppantmód örülnék, mert ha nem nézek föl ide, egy idő után biztos inaktiválják, aztán törlik és akkor oda az egész.

A bejegyzés trackback címe:

https://memety.blog.hu/api/trackback/id/tr164664983

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása