olyan vagy, mint a joint.

2012.01.12. 21:59

 ...körbejársz.

Az emelkedettnek és felsőbbrendűnek szánt oltás után rá is térnék a tárgyra. Megbocsátottam. Tényleg. Ültem a buszon, hallgattam azt ott lent és egyszer csak megszűnt a gyűlölködés. A számon kívül befolyásoló a tavaszra hajazó napsütés és rettenetesen álmos hangulatom.
Ennek ellenére továbbra is kiráz a hideg a nevetésétől, a jelenlététől rám tör a firlifrász és rengeteget fintorgok a régen hőn imádott illatától, mert irritálja az orrom (de komolyan o.O); viszont már nem gyűlölöm. Ez egészen felszabadító érzés, még jobb, mint amikor Kittikével kapcsolatban szüntettem meg az ellenérzéseimet. Persze, ez nem azt jelenti, hogy szeretem bármelyiküket is (bár egy pillanatra megfordult a fejemben buszon, hogy ki is békülhetnénk, aztán gyorsan elhessegettem a rettenetes ötletet), csak hogy már nem gyűlölködöm, ami egészséges-szép-jó és különben is.

Tudom, hogy ez most nem lesz egy lélekemelően zseniális poszt, tele szebbnél szebb gondolatokkal, de az alapok már a buszon megfogalmazódtak a fejemben és késsel hadonászva követelték posztban rögzítésüket, csak nem fogok tiltakozni.

Mellesleg nagy hírem van, gyalázat, hogy csak most jut eszembe, hiszen minimum ezzel kellett volna nyitnom:
Meg van a kettes!
Úgyhogy abszolút büszke vagyok magamra, kiderült, hogy BCs mégiscsak érző lény, s mint olyan, empátiával és könyörülettel bíró, szerelmi-fronton se ütött be a kétezertizenkettő (ez a világvége új szinonimája, nem tudtad?), tehát minden pörfikt, leszámítva, hogy édes-drága-imádnivaló-kedvesem tegnap jelentette be, hogy a szalagavatója 27 (vagy 29-én?) lesz, és még mindig nincs egy göncöm se, amit felvehetnék T.T Szóval már csak ezért és a bőröm (sz)épségben maradásáért remegek, mert nem akarok megint úgy kinézni, mint a havasi jeti kishúga.

Zene is van, mert azért számítotok ennyire, nem érezhetitek magatokat elhanyagolva (velem ellentétben, aki nagyon is elhanyagolva érzi magát egynémely tekintetben), ezt a számot hallgattam buszon:

(Olyan kibírhatatlanulhalálosankibaszottgyönyörűséges *-*)

Tsók

A bejegyzés trackback címe:

https://memety.blog.hu/api/trackback/id/tr93541272

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása