páff. egyébként karácsony.

2011.12.23. 01:29

 Elegem van, mindig írtam valami okosat és mindig elveszett. Szóval most utoljára állok neki.

Köszönöm ezt a rettentő gyönyörűséget! Ahogy te is mondtad, "ez már nagyon kellett", főleg az előző, elkefélt hétvége után. Olyan szenya vagyok, amiért marasztaltalak, bár azt hiszem, egyikünk se bánta meg. Először csak egy órára, hogy a 7-es IC helyett az esti 8-assal akarj hazamenni, majd reggelig, de a 8-asból 1 órás lett, végül 18:28-kor kezdtem el a sanyarúan-nézést a távolodó lámpák után. Szeretlek, túlzás nélkül állítva, hogy minden nappal jobban. Lassan egy éve - el tudjátok ezt hinni?! - azzal a tudattal kelek föl (mert te vagy az első dolog, ami eszembe jut reggelente), hogy együtt vagyunk. Beteljesült a kívánságom, amire minden pillanatban vágytam, azóta, amióta ismerlek. Én voltam a legboldogabb ember, amikor összejöttünk, majd amikor ki lettem hajítva, újra csak ezt az egyet kértem minden óra-perc egyezésnél, kihullott szempillánál, a jó-wudu babámtól, meg úgy egyáltalán - mindig.

Azt hiszem, most már teljesen helyén való és ide illő szám ^^

Mellesleg, de csak mert jó fej vagyok, kaptok némi konkrétumot is persze: felfedeztem, hogy a kékzsófi füstje kék, még mindig híján vagyok egy-két ajándéknak, de az övéi már megvannak, ez mámorosan boldoggá tesz és persze némileg könnyít az karácsonyi stressz alatt rogyadozó vállaimon. Szereztem hajvasalót, egész pontosan majd Joe papától (ő az apai nagyapám, egyébként a Joe csak becenév, de soha nem tudnám nagypapának vagy Imre apának hívni) kapjuk meg Hugiccal felesbe. Ma már kipróbáltam élesben, össze is vesztünk rajta, illetve, hogy miért nem tud együttműködni, tehát teljesen jól funkcionál. Megúsztam a kémia témazárót, mert lebetegedtem, de ez csak ideiglenes, előbb-utóbb úgyis sorra kerül :( Már várom a karácsonyt, mert a tavalyi karácsonyból kiindulva eleve elkerültem az akkori hibáimat és szééép gondosan megterveztem minden ajándékot, költségtervet készítettem és most büszke vagyok magamra. Másrészt pedig azért is várom, mert látni akarom a Balázs arcát, amikor megmutatom neki a kettesszámú meglepit (mert az egyesszámú egy előre megbeszélt, 30-as full alapkészülék volt, mert így jelentős kedvezményekhez jutnánk és nem stresszelnék folyton azon, hogy már megint 20 perce beszélünk... ), és kíváncsi vagyok a Hugic reakciójára, meg ha összejön, akkor a bátyjáéra is, mert neki is terveztem egy kis apróságot azért a hatalmas segítségért, amivel ebben az egy évben támogatta a kapcsolatukat. Neki is nagyon hálás vagyok ^^ (leszelszívesmegmutatninekivilágos?!)
Aztán persze ott vannak a kádves szüleim, akiket természetesen sikerült utoljára hagynom T.T mindegy, egyenlőre még minden a terv szerint halad, csak szurkoljatok, hogy olyan szép legyen, mint ahogy megálmodtam *-*
Silk Cutnak azt az apróságot szántam csak, hogy majd szombaton boldogkarácsonyt fogok kántálni a telefonba. Régóta tervezem, hogy felhívom, ez meg kiváló ürügy magam előtt.

Nektek pedig megelőlegezem az ajándékot és ezzel az apróra tervezett csodával készültem:

Boldog karácsonyt, köszönöm, hogy olvassátok a posztjaimat, imádlak titeket! :D

Tsók

Ui.: Gergő, te annyiraédesvagy <3 a kívülállók kedvéért hozzáteszem, a cím nem ok nélküli, ő hősiesen, lovag módjára figyelt és vigyázott rám, figyelmes volt, én meg borzasztó hálás. Te vagy a másik kedvenc Sorstól kapott ajándékom :)

A bejegyzés trackback címe:

https://memety.blog.hu/api/trackback/id/tr573489802

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Jézuska és Télapó 2011.12.23. 16:52:20

... igaz történet nyomán ... írta: Gáspári Marianna  

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása