nosztalgia

2011.12.16. 13:04

  Unatkoztam, úgyhogy kipróbáltam a Facebook új, "Idővonal"-nak nevezett idiótizmusát. Mivel még mindig unatkoztam (és nem rendelkezem unatkozás közben akkora kreativitással, mint az Eddie), ezért az új funkciókkal élve visszakerestem az összes depis állapotfrissítésemet, hogy értetlenül szemlélhessem az akkor gyilkosnak tűnő szívfájdalmamat. Az emlékeim, a érzéseim emlékei ebből a pár hónapból meglehetősen homályosak, tudom, hogy akkor meg akartam halni, de már nem emlékszem magára az érzésre (bár néha addig gyötröm magam, amíg legalább annyira nem szenvedek, mint anno.. T.T)

Indíttatásom kimerül abban, hogy lassan egy éve intettem búcsút az "esőfelhő"-korszaknak. Szóval tessék, szánakozzatok/sírjatok/röhögjetek rajta(m), vagy akár maradjatok hótt közömbösek, akkor is helyénvalónak és értelmesnek érzem, hogy ezt itt és most közzétegyem.


"Csak bámultam a képed…
Olyan kurva nagy ez a végtelen,
Egyszer majd elfelejtelek téged,
És nem fog fájni fejem.
De most még téged látlak"

utálom a karácsonyt...
-.-"

"Álomba tudlak ringatni, de ne hidd, hogy igaz amit teszek. Nem ismersz, és nem is fogom, hagyni, hogy ez megváltozzon. A szívem jégből van, te nem fogod tudni felolvasztani. Álmodsz édes, s én közben kést szorítok torkodhoz, nézem, ahogy rémülettel kipattan szemed. Csak annyit mondok: ne bízz meg bennem."

ami van, az nem elég jó...
ami nincs, az meg nagyon kéne...
ebbe fogok én beleőrülni...

nyááh...
ketté szakadok...
éljen az igazságos sors a böszme, nyakatekert, fölösleges kanyaraival!

"Now you'll never see
What you've done to me
You can take back your memories
They're no good to me
And here's all your lies
You can look me in the eyes
With the sad, sad look
That you wear so well"

elegem van belőletek...
de nagyon...
:'(

jó volt a "szánkózás"...
úgy szétfagyott a kezem, hogy még most is fáj. elegem van... /valószínűleg, ha nem lettem volna ennyire depis, biztos nem így reagálom le a Hanna gyökérségét/

visszasírom azokat az időket néha, amikor még nem volt fb, és nem voltak képek, amik tönkre tennék a napom...

hiányzol...

jobban jártunk így, Hanna, hidd el...

Az élet néha leterít, de csak rajtad áll, hogy ki fekszik rád és hogyan.

"...Őrlángra tettél engem
Elhagytál megértettem
Ösztön csak a szerelem
Gyengeség villamosság

Ópium hozz álmokat
Lepkeszárnyú délibáb
Minden egyes pillanat
A boldogság ágyra jár..."

én meg itt ülök, és a fél lelkem eladnám, ha egy régi szombat délutánt teremthetnék ennek az elkefélt csütörtöknek a helyébe... 

mindenkinek hiányzik valaki... /és egy link/

elegem van, hát alszom egyet, abban a hiszemben, hogy holnap már minden szebb lesz...
pedig nagyon nem.

legszívesebben kirohannék, és szarrá áznék, sikítozva, őrjöngve..
ehelyett itt ülök és kockulok -.-"
és még eső sincs...
lelombozó T.T

mmmm...
szeretek szarrá ázni
leggingben, 3-számmal nagyobb pulcsiban és nemvízálló-tornacsukában
fenomenális.

"I hate everything about you
Why do I love you?!"

1. : sok-sok depi
2. : jó zenei stílus
3. : mindig számíthatunk egymásra xD (by: Gergő)

gyááá.. ez a mocsok nagy üresség az agyamra megy, mintha méteres lyuk tátongana rajtam.. és nincs ellenszer
hiába kucorodom össze, nem segít, csak várom, hogy elmúljon... /lol, ez nagyontré/

Az, hogy azt mondtam, ennél rosszabb már nem lehet, nem kihívás volt.

gyááh, olyan nyűgös vagyok, mint akinek jön a foga...

Mire azt hihetném, hogy túl tudtam lépni, megnyugodtam, stb, szembetalálkozom a képével, és megint megszakad a szívem...

Nyakig érő depiben csücsülök. Oh, yeah... /lol 2. ez méginkább tré. minek írogattam ki ilyen baromságokat? o.O/

vége /ez a szakítást és a kéthetes kapcsolat végét jelenti, gyengébbek kedvéért/


És akkor az azt megelőző pár napból, amikor már éreztem a viharfelhőket (mit viharfelhőket.. világvégét):

Felvettem a szivárványos, szerencsehozó karkötőm, belebújtam fekete pulcsimba, a csuklómra írtam a neved. De a karkötő most nem hozott szerencsét, a pulcsin már nem éreztem az illatodat, és a neved a csuklómon csak megnehezítette az egészet. Hiányzol...

Éskülönbenis.

Tsók

 

A bejegyzés trackback címe:

https://memety.blog.hu/api/trackback/id/tr103468416

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása