Tisztában vagyok vele, hogy a "nirvánaista" szócskát bajosan találnám meg a spenótban, aka Magyar Értelmező Kéziszótár, de attól ilyen gazdag a magyar nyelv, hogy van egy két barom, aki szinonímaszótár-használat helyett inkább kitalál új szavakat.

De: a tegnap megkövetelte ezt, egészen vagy úgy este 7-8-ig, amikor is hosszas, és rendkívül kusza asszociációk eredményeképp rájöttem, hogy tévedtem. A pénz nem boldogít (pedig amikor a nő a kezembe nyomta a majd 21ezret tartalmazó borítékot a mosodában elkövetett fáradságos gürcölésem eredményeképp, majdnem felsírtam a gyönyörtől.) Aztán megkommunikáltam Balázzsal a nyűgöm telefonon majdnem 5 (tehát 20) percben, ettől teljesen helyreállt a lelki békém, olyannyira, hogy utána képes voltam még egy nem egészen rövid sms-t is írni valami témához teljesen nem illő hülyeségről.

És hogy a nap teljes legyen, folytatódott a csoda, immáron csütörtök délután óta teljesen jó kedvem van, nem számítva a tegnap esti mélyrepülést (köszi Áron, ez a forrócsokival és egyéb földi jókkal eltöltött időnek köszönhető), mert ma olyan bődületesen jól szórakoztam infón, hogy még az egyébként általam mélységesen megvetett visongva röhögést is produkáltam, a rettenetesen retardált rókáknak köszönhetően. Hogy kissé felhomályosítsam a dolgot, ma a Paint volt a menü, azzal kellett rajzolgatnunk, mert a 7-es Windowson nem egészen úgy néz ki a program, mint egyébként. Amikor már mindenki kívülről fújta az összes rohadt funkciót, a tanár kiadta feladatnak, hogy csináljunk szíveket, lévén, csupa lány van a csoportban. Végül következtek a rókák, amiből - van egy olyan sanda gyanúm - az enyém lett a legretardáltabb, de nem baj, én szeretem Gizit és elfogadom a másságát. Ha legközelebb beszabadulok, publikálom azt is, de most csak az elvont chibi felhőt tudtam kitenni fb-ra. Ha netalántán érdekelne valakit, akkor ide kattint és részese lehet a teljes megvilágosodásnak.

Különben meg iszonyatédes vagy ♥

Tsók

Update: teljesen véletlenül kihagytam a zenét, pedig mára egy igazi ínyencséget terveztem.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://memety.blog.hu/api/trackback/id/tr723382786

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása