caedis opus maths

2011.11.13. 16:48

 Na éppen ennyire unatkozom, hogy sznoboidságom legerőteljesebb kinyilatkoztatása végett képes voltam jóbarátommal, a Google Translate-tel latinra fordíttatni a "gyilkos matek feladat" kifejezést, bár ez nyilván nem olyan elterjedt szállóige. Még.

Igazából 8 feladat vár rám a Zegységes Matematika Érettségi Feladatgyűjtemény 2-ből, én meg a lemeztöredezettségmentesítés mellé benyomtam némi RHCP-t, meg Metallicát, hogy véletlenül se unatkozzon szegény laptop. Ééés az Under The Bride úgy elvette a kedvem, hogy szívem szerint végignyúlnék a padlón, a szuperpuha pulcsim adta kényelmes melegben összegömbölyödnék és félálomban filozofálgatnék az élet gyönyörűségéről. Aztán felkelnék teljes fél perc múlva, mert nem bírok magammal, hogy letális mennyiségű mézes-hollandkakaóporos-fahéjas (hopp, azt ki kell hagynom, mert éppen nincs) darakását készítsek így ebéd után, mert iszonyatosan édességhiányom van, ez részben a szeretet- és Balázshiányból vezethető vissza.

Ehelyett publikálom ezt a posztot, lehalkítom a zenét és jókislány módjára nekiülök annak ***** mateknak, mert 1.: kell a gyakorlás, elvégre kedden témazáró; 2.: nem kell még egy karó; 3.: ha nem csinálom meg, nem csak, hogy karót kapok érte, de a dolgozatom is értékelhetetlen lesz -> duplán salto mortale.

Különben meg RHCP helyett, mert azt már biztos elsütöttem, kaptok inkább némi kanadai életérzést.

Bár én ezt a verziót hallgatom:

 Tsók

Ui.: vigyázz, reklám következik! Igen, már itt is. A végén még pénzt is fogok vele keresni. Nyaszóval. Kedvenc kis városkám egyik szeme fénye egy Ground Zero nevű zenekar. A szólógitáros - aki mellesleg jó haverom - úgy véli, ez egy nagyon népszerű blog sok-sok látogatóval, úgyhogy biztos teljesen célravezető az itt elhelyezett reklám. Én meg nem ábrándítom ki, mert rendes vagyok. Ééés hogy a kép teljes legyen, még berakok egy számot is, tessékszépen meghallgatni (=

Nyilván, a hang minősége elég ergya, de attól még nekem rohadtul tetszik ^^

Ha naaaagyon tetszett, akkor meg fb-on itt lehet lájkolni: https://www.facebook.com/GZofficial?sk=info

A bejegyzés trackback címe:

https://memety.blog.hu/api/trackback/id/tr343374752

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása