éjjelhajnal

2011.11.01. 03:59

Igazából "kibaszott párhuzamos world" lett volna a cím, de időközben megfejtettem az időutazásom a MÁV-val, bár a többiek (törpiek) viselkedésére nem sikerült magyarázatot találnom, ahogy a magaméra se, mert most kettőt látok a monitorból és nem azért, mert annyira fáradt lennék, ez most egy az egyben megegyezik a pincés érzéssel. A cím meg azért ez, mert ki írtam a fészbúkra, ho': "Ottó-autó után szabadon.. :D szépséges éjjelhajnalt *-*", mert ez már nem éjjel, még nem hajnal, mert már hajnal-illatú, de még éjjel-szépségű.
És még egy számot is kiraktam oda, ide kettőt fogok, az első a fészbúkos, a tanksapka (szándékosan írtam így :P ) agyarországa (+j?)

A másik meg ez, mert eztet naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagyon szeretem, jahú :D

Tsókoltatlak titeket vagy milliószor, de Silk Cut, te emeld a 11. hatványra az összeget, mert hajlandó vagy virrasztani velem ^^

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://memety.blog.hu/api/trackback/id/tr323343992

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása