világnapok világnapja

2011.10.04. 19:17

Mától ez is tökhivatalos ünnep, egészen pontosan nem létezik egy perce, csak kellett valami cím.

Nyaszóval.
Azért szeretlek annyira, mert nem csak a pasim vagy (legyen bármennyire is ez lelombozó, ocsmány közhely), hanem a haverom is.
"ezentúl vámot szedek, ha az egyméteres közelembe akarsz jönni
és ezt most komolyan gondolom
úgyhogy szedd meg magad pénzzel

méghogy te szedsz vámot:D

mert nem fog meghatni a nyálcsorgatásod
én hát, ki más?
kettőnk közül az én testem a kincs

nem képzelsz sokat magadról?:D

nem
ez teljesen nyilvánvaló

hahaha:D tegnap is pontoztak maximális pont!:D test szem arc minden:D

egy szép csaj mindig többet ér, mint egy helyes pasi
mert több a leszbikus x3
különbenis, hol pontoztak, a vakok és gyengénlátók intézetében vagy az öregekotthonában?
x3"

Azonkívül.
A szombat gyönyörűségességes volt, talán azért, mert mindkettőnk kárpótolni akarta a másikat a péntek miatt. Merthogy pénteken nem tudott eljönni, én meg teljesen összeomlottam, és összekaptunk egy pöppet, mert naaaaaaaagy baromságot mondtam. Ezért mégegyszer bocsi, tudom, már lezártuk a témát és jópárszor esedeztem a bocsánatodért, de akkor is sajnálom.

Ráadásképp.
Mégis lesz 30Y, beleremeg az orrcimpám a gyönyörűségbe, gleccser rohangál a hátamon tőle, ha rá gondolok, ésatöbbi ésatöbbi mámor-kellék. De ami a legszebb; Ő is ott lesz, így a szerelmetesebb számoknál nem kell morcosan a dülöngélő-smároló párocskákat néznem, mert én is egy leszek közülük. Giccsfaktor a négyzeten. De; megtehetem, hiszen már háromnegyedévevagyunkegyütt o.O Gicsfaktor a köbön.

Kiegészítés.
A suli szar. Én nagyon sokáig küzdöttem ellene, nem akartam beismerni, hiszen "tele lesz okosságokkal a fejem" és "emberek között vagyok" (nem látom be, miért találtam ezt korábban pozitívnak), "itt a Hanna", meg még hasonló butaságok, de ezek az utóbbi néhány hétben érvényüket vesztették. Most csak azt látom, hogy ahelyett, hogy 9-kor kelnék, letusolnék, megreggeliznék piszok kényelmesen, gondosan kiválogatom a ruháim, választok hozzá kiegészítőket, sminkelek és tökéletesen beállítom a hajam, hogy utána egész nap a városban fotózgathassak, nincs másra lehetőségem, mint kirugdosni magam az ágyból 7-kor, épp csak bekapni valami kajaszerű ingyombingyomot, megmosni az arcom és felrángatni az első ruhát, ami a kezembe akad, hogy végül a tüdőmet is kiköpve tekerhessek suliba.

Végül.



Tsók.

A bejegyzés trackback címe:

https://memety.blog.hu/api/trackback/id/tr773278464

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása