káoszelmélet á la melinda

2010.04.18. 18:07

 ritkán szoktam magam utálni, de olyankor nagyon. most az dühít a legjobban, hogy az én hülyeségem miatt mások szívnak.

de basszus, akkora egy hülye p*csa vagyok, hogy nem bírom befogni a pofámat!

most itt bőgök, mint egy hülye, és az önutálat -sajnálat mocsarában tengődöm. és akkor meg még a dani könyörög nekem, hogy én ne haragudjak rá...ötyéém... ez annyira abszurd...

most tényleg nagyon-nagyon haragszom magamra. mert általában ezen bukok el mindent, hogy rosszkor mondok nagy hülyeséget. és nem hiszem el, hogy megint megcsináltam!

az emberek nagytöbbsége tanul a hibáiból. én aztán nem! ugyanazokat a baromságokat követem el évről évre.

bassza meg, és még most rám is írtak, hogy nehogy haragudjak rájuk. nem hiszem el!! ilyen nincs...csak még nyomorultabbul érzem magam...

bassza meg...hogy lehettem ekkora hülye picsa?!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://memety.blog.hu/api/trackback/id/tr471932081

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása