fúúrcsa dolgok

2010.02.26. 14:30

 ha megszegsz egy szabályt, akkor az furdalja a lelkiismereted, zavar, vagy valami. de mi van, ha a saját szabályaidat szeged meg? amiket addig szigorúan betartottál. akkor mi van?

ez marhára bosszant. azzal, hogy túl közel engedek magamhoz valakit, saját magamat nem veszem figyelembe. és ez itt most nem az egóról szól, hanem arról, hogy a saját hülyeségem miatt szívok.

én nem tudom, mit akart tőlem, lehet, hogy csak a dekoltázsom volt túl mély, vagy nagyon unatkozott, de marhára bosszant. mert nem látom értelmét annak, amit tett. ha nincs Hanna, akit fogdozni, ölelgetni lehet, akkor beéri velem is? vagy mi? 

nem kell félreérteni, nem csinált semmi "olyat", ami átlagos szemmel furcsa lenne. na de hol vagyok én átlagos?

 

váááááááá

 

írni sincs kedvem. ezt a végén még publikálni se fogom.

 

az pedig csak hab a tortán, hogy a Hannáék magasról szarnak arra az értelmes kis fejemre.

 

mára ennyi. elegem van.

A bejegyzés trackback címe:

https://memety.blog.hu/api/trackback/id/tr551792317

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

eufeminista 2010.02.26. 18:01:19

Szia!

Szerintem legyen tartásod. Amit írtál aszerint egy link fiú, még össze is veszthettek miatta a másik lánnyal. Meg ez a tapizás rád se vet jó fényt. a fiúk azonnal kidumálják egymást közt, aztán jönnek a többiek is próbálkozni. Légy büszke és vágd pofán, aki nem szimpi. A normálisabb fiúk soha nem így kezdik.
fel a fejjel, szia!

memety · http://memety.blog.hu/ 2010.02.26. 20:59:38

ma elég kómásan menetem suliba, szóval a fülesre már nem volt energiám. majd máskor. soha nem hagyom/hagytam, hogy tapizzanak, pont ezért zavar. a csajt meg nem érdekli, mert ők csak "kicsit több, mint barátok" (pfff). a tartással nincs gond, állítólag elég gyilkos tud lenni a tekintetem. a srác, akit nagyon bírok, marhára nem ilyen. sajnálom, ha neked ez jött le belőle.
viszont, te vagy az első kommentező, ezért köszike.
süti beállítások módosítása