mint a villám

2010.03.19. 21:02

 hú meg ha, most csak egy villámbejegyzésre van idő, mert röpke 10 perc múlva indul a buszom, megyek gitárra. 

hááát, ha tegnap olyan voltam, mint akinek leszívták az agyát, akkor ma olyan, mintha sose lett volna tartalma a koponyámnak. ma elmentem dokihoz, szereztem igazolást, mert tegnap nem sikerült, oh yeah. aztán délután meg elbattyogtam sportdokihoz, hogy ő is adjon valami igazolás-féleséget a vacak térdeimre, amit nem akarok tesin kötelező jellegel szétcseszni. 

ez eddig mind oké, szóval ülök a váróban, olvasom nagyban a Pythonos* baromságokat, és éppen felnézek, erre látom, hogy a pultnál ácsorog egy rohadt magas gyerek, csokibarna, tarkóig érő haj. mondom magamban ez az ajzi. erre egy másik hang: "a francot, mit keresne itt ő, nem emlékszem rá, hogy sportolna vagy valami. a magammal folytatott hosszas vita után megállapítottam, hogy ez tényleg az ajzi, és tényleg nem tudom, hogy miért van itt. mindegy, szólítanak, bemászom, kelletlenül elfogadom, hogy le kell venni MINDENT felül az EKG miatt, megcsinálják az érvényességi vizsgálatot (ez a versenyek miatt kell), szerzek igazolást, visszaöltözöm, stb. mászok ki, lepakolom a padra a cuccom, és ott ül. naná, hogy nekem pont oda kellett mennem, és most látott ilyen fejjel, hát ez tipikus "Oh My God!"

 

basszus mennem kell

folyt. köv.

 

és a folytatás: aztán ezért rámjött a "Főbe lövöm magam!!" meg a "Menten agyfaszt kapok!" (bocsika a kiffejezésért), és nagyon nem tudom miért, de eléggé bosszantott. hogy mi váltotta ki a reakciót, arról lila gőzöm sincs, de miiihindehegy mostmár, mert most pörgök, mint a mérgezett egér, a legszebb az egészben, hogy nekem ehhez semmmineműű drazsé nem szükségeltetik!!!! oh, yeah.

na jóvannaám, bocsika az előző kirohanásért, de tényleg, csak megint kicsit magasabb az adrenalinszintem a szokottnál, és ez okozza a betépett hatást.

ugyanis voltam abban szerencsétlen helyzetben, hogy nem bírtam elszakadni gitárról, mert olyan jól pofáztunk, meg még ettünk spanyol(vagy barzil?) kaját, meg hoztak valahonnét -talán a sufniból?- egy tálca goldenalmát, ami a kedvencem, meg a mikor lehűlt a levegő, kaptunk jó kis forró teát. így csak a 18:37-es buszt értem el. ez időtájt pedig pont annyira van csak sötét, hogy az ember lánya azt se látja, merre megy az a hülye busz. amikor meg befordult valami tök ismeretlen helyre, ott helyben megőszültem, ó te jó ég, most mi a tököm lesz, ha se telefon, se pénz nincs nálam, de aztán látva az ismerős utcákat, kezdtem megnyugodni. este az ajzi felmászott msn-re, és megérdeklődtem tőle, mit keresett a sportorvosi rendelőben, és kiderült, hogy csak a haverját kísérte el.

most már minden oké -többnyire- és még arra is sikerült rájönnöm, hogy hogy lehet a windows media playerben saját műsorlistát csinálni, úgyhogy most szól a kistehén (nem fikázni az ízlésemet, a hangulatomhoz passzoló zenéket szoktam hallgatni).

zárom ütődött soraim, bájbáj mindenkinek!

*Pythonos baromságok: sikerült megszereznem könyvtárból az összes Monthy Python Repülő Cirkusza részt leírva, amolyan forgatókönyv-szerűen.

A bejegyzés trackback címe:

https://memety.blog.hu/api/trackback/id/tr731852573

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

grievous_girl 2010.04.01. 08:23:40

nagyon tetszik a blogod, ügyi vagy^^ és azért sztem sokan vannak akik olvassák (: csak így tovább ;)

memety · http://memety.blog.hu/ 2010.04.13. 18:38:07

@grievous_girl: köszike, örülök, hogy végre valakitől kaptam visszajelzést. és igyekszem egyre olvashatóbbakat, vagy inkább jobbakat írni :D
süti beállítások módosítása