összevissza

2010.02.25. 14:34

 hát akkor most következzék egy öccefoglaló a az elmúlt egy hétből, amikor is nem voltam hajlandó feltolni az orrom ide.

és mielőtt belevágnék, megjegyzem, és figyelmeztetésül szánom minden óvatlan látogatónak:ez az ÉN blogom, ÉN ide azt és úgy írok, ahogy NEKEM jól esik. ha meg valakinek nem tetszik, akkor lehet továbbállni, senki se kérte, hogy olvasd. ha gondolod, lehet kommentezni, persze normális keretek között. és akkor, ezen intelmek után, jöhet a blog.

ma nem mentem suliba, mert sürgős rókázhatnékom volt a tegnapi kínaitól. ismét megfogadtam, hogy soha többé nem eszem kínait, és őszintén reménykedem, hogy ezúttal sikerül nem megszegni. már egy fokkal jobban vagyok, vukk is messze elkerül, úgy tűnik. hogy ma nem mentem suliba, van jó meg rossz oldala is, mint mindennek általában; jó, mert lemaradtam a biosz meg a föci doliról is, egyikért sem repesek. jó, mert ma nem szívesen láttam volna senki ismerős képét, nem vagyok éppen humánus hangulatban. és félő, hogy olyat mondtam volna, amit nem kéne. sajnos erre hajlamos vagyok, de legalább jól megy a bocsánatkérés. huhh, most, hogy így visszaolvastam, hááát... tényleg összevissza írok, legalább stimmel a cím. 

tegnap megnéztük az Avatart, most ez az első a top 5-ös listámon. viszont megint rádöbbentett, mint minden űrlényes-idegenes-sci-fis film, hogy mennyire nem passzolok sehova. mert a többség benne van egy klikkben, én meg saját magam vagyok az egyszemélyes klikk. azért annyira sikerült megvilágosodnom, hogy az egyedüllét nem is olyan rossz, meg hogy eddig is egyedül voltam, szóval nem annyira gáz, csak... nem jó. túlélem. az "okosok" mindig azt monnyák, hogy ami nem öl meg, az megerősít. vagy egy életre megnyomorít, én ezzel egészíteném ki. persze, Hannával is olyan "hűdejó"-ban voltunk, aztán most meg nagy semmi van. ő ezt nem látja be, vagy nem akarja, de lehet, hogy csak én várok túl sokat. drága jó anyám szerint a probléma ott van, hogy én "érettebb" vagyok a koromnál, meg sokkal komolyabb, egészen más szemmel látok mindent, és fejlettebb az értékrendem. ó, hóógyne. én olyan fejlett vagyok, hogy ennél is fejletteb lennék, akkor már egy új fajt képviselnék. jaja. bár ebben a komolyságban van valami, mert ma felugrott hozzánk az Annácska, drágalátos húgom ütődött barátnője, és megjegyezte, csak úgy, minden előzmény nélkül, hogy milyen komoly vagyok. nekem 8.

végre új hajam van, és most a közvélemény szerint sokkal jobb. persze, megkaptam, hogy milyen "emós" fejem van, de ezt is csak úgy poénból. meg, ha úgy vesszük, és nem számítjuk annyira az öltözködést, akkor simán elmennék emónak. na persze, nem szimpla emónak, hanem saucy-nak. de itt egy link a típusokról, ha valaki nem lenne képben:http://www.jee-emo.mlap.hu/http://emooo.mlap.hu/ és az anti-emoknak meg egy raklapnyi vicc:http://www.kecskefeszek.hu/_viccek/poen.php/kategoria/emo_viccek?skip=28.

na nem mintha ilyesmit forgatnék a fejemben, ahhoz úgy is kéne öltözni, meg viselkedni, meg minden, ééés...anyáék se hiszem, hogy túl pozítívan viszonyulnának a dolgokhoz. én az ilyesmihez túl hepi vagyok. mondtam, sehová se illek.

szombaton volt verseny, de uhh... háát, elég gáz volt. nem akarom részletezni, elvégre ez nem napló, maradjunk annyiban, hogy szerepeltem ennél már 10x-szer jobban is.

rettegek a holnaptól; biztos megint kapok majd egypár nem túl szívélyes megjegyzést, hogy pont a dogák napján sikerült lerobbanom. de kómás fejjel, meg rókázhatnéki kényszerrel csak nem fogok suliba menni. viszont holnap felvehetem majd új cuccokat, még hétfőről. komolyan mondom, annak a pólónak van a világon a leghupililább színe, szóval elég vad, de legalább passzol hozzám. szerdán is megkaptam, valamelyik csajszitól, hogy "téged senki sem bír az osztályban". hát, akkor íme a válasz: egyrészt nem érdekel, ez nem nekem rossz, hanem nekik. másrészt viszont, ha feldobom a bakancsom, se fogom érteni, hogy sikerült magam megutáltani 30 emberrel fél év alatt. gondolom, azért NEM csak én vagyok a hibás. jó, mindegy, nem számít. az általánoshoz képest itt még rózsás a helyzet.

olyan gyönyörű idő volt ma, remélem, kitart holnapig. két róka között - bár összesen csak kettő volt - abban gyönyörködtem. legalább nem fázom majd holnap - persze, csak ha jó idő lesz.

zárom soraim, bájbáj mindenkinek!

A bejegyzés trackback címe:

https://memety.blog.hu/api/trackback/id/tr691789619

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása