zűűr zűr hátán

2010.02.10. 10:20

huuhh... hát talán egy helló az idetévedőkenek, aztán bele is fogok a saját kis mesémbe.

eme bejegyzést elvileg már tegnap megírtam volna, csak nem volt rá időm. ma meg nincs kedvem nagyon storizni, szóval csak annyit, hogy tegnap a Hanna pasiját-aki hát khm... nem túl hűséges, ha lehet így fogalmazni-, egy 3.-ossal látták. tehát gyakorlatilag megcsalta. aztán ugye elmentek meccsre, én meg marhára örültem, hogy visszajöttek, hiszen gyakorlatilag egész nap nélkülöznöm kellett a táraságukat. mármint a Hannáét, meg a Lollyét. de mivel tegnap reggel, mielőtt még elmentek volna, a Hanna iszonyúan pörgött az indulatoktól, és olyan volt, mint egy végletekig felrázott energialötyi, nem igazán tudtam meg sokat a történetből. amikor meg visszaértek, pont matek előtt, még mindig zizi volt, és észre se vett, meg hogy kérdeztem tőle.

ez volt a tegnap. ja meg az is odatartozik, hogy - mivel ki voltam borulva - zenét hallgattam matekon IS, de csak fél füllel, és mivel nem volt ott az egyik matekkönyvem a  félmillió közül, ezért kihívott a táblához, és még plusz házit is kaptam, a feladatmegoldás eredménytelenségére való tekintettel. mindegy, letudtam. egy kis mosoly, egy kis szöveg, meg egy-két feladat, mivel lila gőzöm nem volt, hogy mit adott fel külön nekem.

Hanna barátnőm ma a kp.-n(koripálya) egy tahót ölelgetett, és mi a Lollyval ki is nyilvánítottuk a nemtetszésünket. oké, tőlem azt csinál, amit akar, de akkor legyen szíves annyit odaböffenteni, hogy :"bocsi csajok, de az exem miatti csalódottságomban egy pasit fogok szeretgetni egész nap." vagy valami. és a poén az egészben, hogy a hülye tesitanárja észre se vette őket, holott meg sem mozdultak, nekem pedig, aki technikai okok miatt- marhára fájt a lábam a korimban- nem tudtam csúszkálni, folyton beszólogatott, meg integetett.

úgy döntöttünk, hogy a "nemszólunkhozzá" technikát alkalmazzuk, de mivel volt már hasonló eset, és ott a Hanna törte meg a jeget, azzal hogy a nyakamba ugrott, most volt annyi esze, hogy egyszerűen nem vette figyelembe, hogy nem vesszük figyelembe.

most a Green Daytől hallgatom a az American Idiot-ot, és marhaaa jóóó. sajna a telóm teljesen behalt, 5(!) órán keresztül töltöttem, erre kírta: "Akumulátor lemerül". köszike. tényleg. köszike, puszika.

azért a nap végéra tiszta happy lettem, nem tudom, hogy sikerült, mert az iskolából kifelé menet elkapott minket a Bence, a Hanna exe. a Hannát kiráncigálta a dohányzóba, mert valami hülye haverja akart beszélni vele. 

aztán a gyerek meg visszajött, és mondott egy-két érdekesebb dolgot, és ennek ellenére is valamiért aztán überhappy lettem, mire felmásztam a buszra. egyébként nekem ez a normális lelkiállapotom, csak néha bejön az "esős évszak".

edzésen megint összevissza sztoriztunk, természetesen a Jennivel, meg röhögtünk. na, kábé ennyi mára, népek, jóccakát meg miegymás!

A bejegyzés trackback címe:

https://memety.blog.hu/api/trackback/id/tr841744946

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása