szarjálsünt.

2012.02.09. 20:19

 Eme őszinte, szívből jövő kívánságom annak a személynek szól, aki valószínűleg ezt a posztot se fogja elolvasni, mert szarik a fejemre három emeletnyi magasságból, de nem baj, hiszen így legalább nem okozok neki kellemetlen meglepetést azzal, ha leírom, hogy nekem a barátsága világokkal ért fel, hogy mostanság mennyire rohadtul hiányzik és hogy mennyire fáj hogylétem iránt érdeklődésének teljes hiánya.
De ez még bele is férne, hiszen nem az első eset, hogy jegelve vagyok. Ami sokkalta inkább bosszant, hogy most nem jegelve, hanem lecserélve lettem.
Azért szánok külön posztot a témára, mert még a Hanna kirakásán (mert ez ugyebár abszolút végleges döntés) sem vagyok túl teljesen, ergo még fájdalmasabb pofonként csattant az eddig taglalt felfedezés. Visszatérve Hannához; nem ő hiányzik, hanem egy barátnő. Akinek kedvemre nyifoghatok, eljön velem csak úgy nézelődni a városba, nem rángat el a kirakatok elől, meg úgy egyáltalán; betölti a barátnő összes funkcióját. De nem fogok találni, mert Balázson kívül nem ismerek senkit, aki ennyire toleráns lenne velem és a faszságaimmal szemben.

Ergo ő szarjon sünt, részemről pedig Stop the world! I want get off.

És hogy a szám se maradjon el (a klipp nagyon nagy kalap fos, de lusta voltam guberálni valami jobb minőség után, meg aztán úgyis a zene a lényeg):

Tsók

A bejegyzés trackback címe:

https://memety.blog.hu/api/trackback/id/tr1004085336

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása