aaaw... :3

2012.01.03. 22:19

 Ooolyan finom illatú a pólója :3

Vasárnap, amikor összeraktam a motyóját (mert nem bírtam elviselni az összeszórt ruhakupacokat, ami mókás, mert a sajátomat meg magasról szarom le) és szépen összehajtogattam a gönceit, ráakadtam egy elég faszántos pólóra, amit nem kis meghökkenésemre nem hajlandó hordani, pedig kifejezetten jól áll neki. Mindegy, mivel látta, mennyire tetszik nekem, odaadta, és még be is fújta a parfümjével *-* Mákomra még mindig lehet rajta érezni, úgyhogy felvettem, csakhogy egész nap azt szagolgathassam (mellesleg nem is áll rosszul :D), szóval ettől jó a napom. Az viszont csak ma jutott eszembe, hogy akár aludhatnék is vele, milyen kár, hogy így elbuktam a hétfő estét (nemvagyokmániákus!).

Különben hozzátenném, hogy bár ma már készen állok arra, hogy megírjam a gyönyörűségességes egy hetünket, ma időm nem volt rá, de előbb-utóbb csak sorra kerül az is. Legalább is remélem.

Tsók

Ui.: bocsi az értelmetlen posztért ^^

A bejegyzés trackback címe:

https://memety.blog.hu/api/trackback/id/tr163517813

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása