a lelkek is szeretkeznek...

2011.11.22. 22:53

...csak butított módban.

Nem megy sehogy se ez a posztolás. Ihlet van, téma van, de hideg is, ez pedig elveszi a kedvem, ami szintén nélkülözhetetlen komponense minden valamirevaló bejegyzésnek.

Stornózva az előbbi két sor, mert Dizsonka megint megmosolyogtatott. Valahogy így:
"-ellophatom a szemedet az szádat meg a hajadat?
-minek az neked?
-mert tetszenek :$
-iistenem, deédes vagy *-*

Úgyhogy most meg vagyok hatva, oda meg vissza, még ha ez teljesen ártatlan kis semmiség, akkor is zabálnivaló. Mint az édes pogácsa.

Buta blog.hu nem engedte középre pakolnom azt a gyönyörűséget ott lejjebb, pedig ezzel akartam nyitni. Segáz. Az újonnan kialakult helyzethez éppen passzol. Ami mellesleg megjegyzem, elég bizarr, de egyben valami furcsa, új szabadságérzettel is jár.

"Ha learatnak nem lesz belőlem más
úgy ahogy belőled sem lehet
én a szára vagyok te a búzakalász"

Csak hogy tudjátok, miről van szó:

Már az ihletem is elúszott, úgyhogy nem erőlködöm tovább.
Tsók

A bejegyzés trackback címe:

https://memety.blog.hu/api/trackback/id/tr453404510

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása