segget a számból

2011.11.21. 22:44

Apummal kollektíven marhulunk David Bowie-ra, visszatért az életkedvem, még mindig a Rockship az egyik legeslegkedvesebb filmem, és a zenéje is...

Rohadtul bánom azt az sms-t, de ki se láttam a fejemből a depi következtében, ráadásul fel sem hívhatom, mert akkor harmadszor csinálnék segget a számból két nap alatt, az pedig erős önutálathoz vezetne, tehát várok holnapig a bocsánatkéréssel. Az ilyen hirtelen mélyrepülések a legsötétebbek, magasról sokkal nagyobbat esik az ember ugyebár. Pedig tegnap délután-este egészen biztos voltam benne, hogy ha most kellőképpen ellazulnék, lótuszülésbe nyomorgatnám a suta póklábaimat és becsukott szemmel koncentrálnék valami nyugis tudatállapotban, biztos el tudtam volna szakadni a padlótól, hacsak néhány centire is. Ma a boldog-békés állapot boldog-őrült-idegbetegre cserélődött, mert végre megértettem, és megértette az osztály, hogy kell kiszámolni egy oldat német keménységi fokát, de ez csakis nekem köszönhető, mert kissé hangosan vitázva adtam a tudtára a tanárnak, hogy ezt mi k*rvára nem értjük. Az idegbetegség meg azért, mert gyáva/bölcs/lusta/fáradt vagyok már ahhoz, hogy közöljem a nyűgöm, habár én is éppen ettől rettegek, hogy kevésbé tolerálható, esetleg elviselhetetlen dolgaimat a barátaim, kedvesem nem róják fel nekem az elején, hanem kíméletnek hitt ostobaságból magukba fojtva zsörtölődnek, mígnem a tűrésből kifogyva szép halom, gondosan gyűjtögetett dühöt robbantanak rám. Ez a segget csinálok a számból no.2-es verziója. És a harmadik pedig, ha azt mondom, nem zavar, aztán rájövök, hogy de, rohadtul bosszant, de már nem szívhatom vissza, amit mondtam. Ám végül, csak kikívánkozott belőlem a mondanivaló, szaggatóan cinikus éllel. Nem vagyok büszke magamra, hiába került le rólam ennek a súlya, a következmény éppoly nyomasztó. Alaposan összekuszáltam a dolgokat, de holnapra minden szép lesz. Legalábbis ezzel a tudattal fekszem le.

Tsók

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://memety.blog.hu/api/trackback/id/tr293402262

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása