dögunalom

2010.02.08. 20:27

 amint az a címből is jól látható, meglehetősen unatkozom. csönd van, kint esik hó, és minden olyan idillikus. elvileg tanulnom kéne a bioszt-na nem a gyakorlatit-, mert holnap írunk.

mostanában nagyon rá vagyok kattanva ezekre a Twilight-számokra van köztük egy két kifejezetten jó. pl.: a The Lion Fell In Love With the Lamb, vagy a Muse-tól a Supermassive Black Hole ( a baseball-ozós zene).

huuhhhh... ma a gyakszi katasztrofális volt. olyan unalmas, semmitmondó és fölösleges, hogy az elmondhatatlan. a tanár ilyen überprecíz meg  halálpontos, szóval tökéletes ellentéte vagyok. mert nem mindegy, hogy abba a szerencsétlen mérőlombikba 100 cm3-t, vagy 101 cm3-t mérek ki a desztillált vízből. az is irtó nagy hibának számít, ha az 5 g helyett 5,1 g-ot teszel az oldatba. de ez annnnyira fölösleges, mert ha végre-valahára bekerülök a tanműhelybe, ott nem grammos pontosságal kell majd dolgozni. vagy az ilyet meg úgy se a tanulókra bízzák. te jó ég, hová kerültem! ja igen, azt el is felejtettem említeni-most ahogy így visszaolvastam-, hogy cukrásznak készülök.

a holnapom se ígérkezik valami jónak, hiszen nem lesz Hanna, aki a maga 167 centijével kosármeccsen lesz egész nap és a Lollyra is ez a sors vár. OMG, se Hanna, se Lolly?! kiről fogok én másolni?!

na igen. a másolás alatt azt kell érteni, hogy van egy-két olyan roppant nagy eszű diák, aki a rövidenlátó szemével leghátulra ül, ergo nem lát semmit a táblai firkálmányokból, plussz,hogy növelje hátrányosságait, még zenét is hallgat, hogy ne csak vak, hanem süket is legyen. na ezért kell másolni. mert nincs az az isten, akinek a kedvéért én kivenném a dugót a fülömből, nem számítva persze azokat a ritka eseteket, amikor én veszem ki, vagy a Hanna megkér. azért remélem senki nem hiszi, hogy egy antiszoc tahó vagyok, aki elzárja magát a külvilágtól, mert mindig alacsonyra állítom a hangerőt és csak a jobb közérzet végett nyúzom a telefonom.

apropó, telefon! szegény kis drágám eléggé megsínylete a mai napot, mert 1.: amikor a buszra vártam, leejtettem a betonra; 2.:észrevettem, hogy a fülhallgató-, ill. aksibemenet teljesen tönkre van; 3.: a Jack-dugó meg van törve; 4.: kétszer is leesett (leejtés miatt) a hátlapja. az aksiról nem is beszélve persze.

na szerintem ennyi mára, nem fárasztom tovább a jónépet; késő van és lenne még mit tanulnom-persze nem fogok. tehát csók és miegymás, szép álmokat és szőrös angyalokat mindenkinek!

A bejegyzés trackback címe:

https://memety.blog.hu/api/trackback/id/tr741740374

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása