Sanyi egy hepi pípöl.

2012.02.23. 19:50

 Ezt így, csak itt, csak most és csak nektek. Jaaa, és mielőtt még háborogni kezdene bárki is, hogy mi rossebért fárasztalak titeket ilyennel, örüljetek neki, hogy nem Szögletes Üveggolyóval népirtogatok. (Akinek van egy csöpp esze, az NEM keres rá youtube-on, szuicid hajlamú olvasóim kattintsanak ide)

Na, most már, hogy tudjátok, Sanyi egy hepi pipöl, ellenben gőzötök sincs, mi az rettenetet, ami ilyen hülyén néz ki fonetikusan, szóval elárulom, hogy aztán bejelentsem a nagy hírt. Szóval a fentebb emlegetett balfaszság egy REM-szám, apum nyögte be hétfőn kocsiban suli felé, én pedig ismét viccesnek hittem magam, amikor lepötyögtem a címet.

És a nagy hír:

Kibaszottul két éves a blog!

 

Torta, idióta parti-sapik, tapsolás.
Hogy hogyan sikerült elfelejteni, nem tudom, de most naaaagyon látványosan szégyellem magam és rátérek inkább valami érdemi témára.

Kezdek kimászni a pocsolyából; Jennie-ék Medvébe hívtak, Rebi megsütiztette magát a cukiban, újra kommunikálunk Silk Cuttal (már nagyon hiányzott), de még mindig mardos a gyűlölet, a harag és kimondottan intenzív herótom van mindkettejüktől, bár Gergőt nagyon hiányolom és azt hiszem, egy kicsit Hannát is (főleg amikor láttam, hogy úgy ugrik roppantmód sötét, könnyebbátugranimintmegkerülni-osztálytársam nyakába, mint anno az enyémbe), de niiiiiincs az az Isten, aki képes lenne rávenni, hogy újra én keressem őket, ezzel ismét felkínálva a belém rúgás lehetőségét. Basszák meg a falovat. Én nem leszek senki rongya.

A hangulatra való tekintettel ismét KontrolAltR-rel nyúzlak titeket (illetve maximum Christ, általában csak ő szokta meghallgatni a kirakott számokat), ráadásul dupla dózissal:

Mellesleg bárkinek, aki hajlandó egy ilyet a nyakamba akasztani, odaadó, hűséges rabszolgája leszek: http://rockpince.hu/termek/bilincs_matt_.html

Tsók

 

A bejegyzés trackback címe:

https://memety.blog.hu/api/trackback/id/tr904160451

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Luminie 2012.02.24. 14:08:59

Hát bekerült a szögiüvi ide is. ;D
De van még a tarsolyomban, menekülj..! :DDD

memety · http://memety.blog.hu/ 2012.02.25. 23:29:59

Szögiüvi meghódítja a világot...
Én edzett vagyok, nem félek tőled :D Inkább őket féltem, a prüntyiolvasókat, olyan ártatlanok, naivak és gyermekien tiszták, én pedig előre megfontolt szándékkal mérgezem őket... >.<"
süti beállítások módosítása