először is helló minden kedves teremtménynek, aki véletlenül pont az én oldalamra kattintott.

ez az első bejegyzés, meg kell ünnepelni. talán valami lónyálra erősen emlékeztető gyerekpezsgővel kéne kezdeni, mert nem bírom az alkoholt. meg úgy egyáltalán semmi "extra" cuccot. szerintem nem kell példát mondanom. van is egy jó idézet, egy Vavyan Fable kötetben olvastam: "Az élet azoknak való, akik nem bírják a drogot."

huhh... az első bejegyzés...márcsak azért is különleges, mert én nem csak úgy elkezdtem blogot pötyögni, hanem már régóta tervezgettem. és most, hogy kezdek kilábalni a karácsony után rámtört kaktusz-szindrómából*, eléggé egyértelmű volt - blogot kell írnom! a telefonom, amit már teljesen leheréltem az állandó zenehallgatással, most Robert Pattinson Never Think c. számát dalolássza csak nekem, csak itt, és csak most. olyan "valaminek vége van" fílinget kelt bennem. ne tessék elítélni, döglök a jó gitáros-számokért, és ez az. a pasi hangja, hát bevallom, nekem is fura volt első hallásra, de a sokadik után meglehet szokni. van dallama annak, amit énekel, és ... olyan érzelmes, lágy a hangja. nem eldarálja szöveget, mint a korabeli énekesek, ezt marhára értékelem. egyébként nehéz lenne utánozni, annyira egyedi.

itt a link: https://www.youtube.com/watch?v=11u7O-hYMRg

vagy a let me sign-é: https://www.youtube.com/watch?v=cdIcP12Kd5k

valami új... elhatároztam, hogy megszerzem magamnak a hőn áhított társat. nevezett személy velem egyidős, évfolyamtársam. minden egyes kritériumnak megfelel, ami azért ritka. azonban vagy nem mer lépni, vagy csak nem akar. ha az utóbbi, természetesen békén hagyom. az idei Valentin-napon - ami mellesleg újhold is, ez persze csak a Twilight-rajongókat érinti- nem akarok egyedül lenni. nem a smárolás és a khmm... nos testiségek hiányoznak, hanem egy lelkitárs. aki megért teljesen, és elfogad olyannak, amilyen vagyok. hát olyan nagy kérés ez?

pocsék napomat csak megkoronázta az a tény, hogy egyetlen tengerimalackám, aki Manócska névre hallgat, megbetegedett. bár istenigazából nem is beteg, csak ilyen fehér kukac-szerű izék voltak benne. az állatorvos meg rendesen megkínozta, szakképesítése ellenére is. mert ne mondja nekem senki, hogy egy doki nem tudja, hogy kell megfogni egy malacot. ugyanis ezek a rágcsálok abban különböznek az állatok nagy hányadától, hogy őket nem lehet megfogni a  tarkójukon, csak a hasuk alá nyúlva. szegény Manót a nő kétszer próbálta kivenni a cipősdobozból, mire sikerült neki. naná, hogy kitépett egy tonna szőrt. a helyzetet csak súlyosbította, hogy utánna egy extra sűrű fésűvel megfésülte, ezzel is jóadag szőrt, és pár sebecske hegét távolította el. a kezelés egy kencével fejeződött be. szerencsétlen kismalac visszafelé egész úton remegett, ez csak akkor fordul elő, ha nagyon fél vagy meg van ijedve. ezért rettentő hálásan "bürrögött", amikor visszatettem a ketrecébe.

az edzés egész frankón sikeredett, most tényleg úgy éreztem, hogy haladtam, meg úgy egyáltalán jól ment. ja igen, karatézom. kemény 9 éve. és most már nem is fogok áttérni másik sportra. megint marha sokat vihorásztam a Jennivel. ez így frankón van megosztva: a Hanna a kebelbarátnőm, aminél jobbat kívánni se lehet; a Jenni pedig kedvenc ... hát nem is tudom. talán az, aki mellet teljesen fel tudok szabadulni. nem mintha a Hannával nem, csak ővele máshogy. mindegy, ez bonyolult.

*= kaktusz-szindróma: megnyugtatásul közlöm; ilyen hál' istennek még nem létezik. az én szótáramban valami olyamit jelent, hogy egyszerűen nem bírsz, nem tudsz és nem akarsz normálisan beszélni, válaszolni,  és ez alól csak az kivétel, akit nagyon szeretsz. pontosan olyan vagy, mint egy kaktusz. mindenkit megszúrsz, és csak az védekezhet ellened, aki ismer és tudja, hogy kell "megfognia", bánnia veled.

A bejegyzés trackback címe:

https://memety.blog.hu/api/trackback/id/tr31732968

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása